Din nettleser er dessverre ikke støttet
Du benytter deg av en eldre versjon av Internet Explorer. Denne nettleseren er ikke støttet av løsningen og du vil derfor oppleve at noe funksjonalitet ikke virker optimalt. Vi anbefaler at du oppgraderer til en nyere versjon eller laster ned en alternativ nettleser nedenfor.

Brukerveiledning: Flere brukere skal ha tilgang til hverandres innsendelser og svar

Innad i en organisasjon kan det være ønskelig at de ansatte ser hverandres innsendelser og svar. Denne brukerveildningen forklarer kort hvordan dere går frem for å gjøre dette. Merk at dette må gjøres før dere registrerer alle deres brukere


Den første som registrerer seg blir automatisk administrator for bedriften. Når denne brukeren er registrert, aktivert og logget inn skal den klikke på Brukere i toppmenyen som vist under.

Klikk brukere

Du skal nå klikke på Legg til bruker som vist under

Klikk legg til bruker

Legg til brukeren du ønsker å invitere og deretter klikke lagre.

VIKTIG: Hvis denne eposten allerede er registrert i systemet vil du ikke kunne legge den til kontoen. Derfor er det viktig at man registrer en bruker først og deretter inviterer resten. TIPS: Hvis du markerer brukeren som admin vil brukeren få mulighet til å administrere kontaktinformasjon for bedriften, samt invitere og deaktivere brukere.

Den inviterte brukeren får nå en epost med en lenke som fører til dette registreringskjema.

Etter registrering kan brukeren logge inn å se / rekvirere på samme konto.